بورس پرسود با سهام ممتاز

سودی بیشتر از سهام انتظار دارید؟ سوالات و ایده های خود را در قسمت "نظر بدهید" به اشتراک بگذارید !

بورس پرسود با سهام ممتاز

سودی بیشتر از سهام انتظار دارید؟ سوالات و ایده های خود را در قسمت "نظر بدهید" به اشتراک بگذارید !

100% تضمینی در صورت واجد شرایط بودن بعد از ارزیابی اولبه

مشاوره جهت تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی، کانادا، آمریکا و استرالیا

تدریس و نگارش مقاله به زبان فارسی و انگلیسی بویژه در گروه پزشکی
آشنایی با چهارچوب مقاله بعنوان یک اصل مهم در نگارش صحیح مقاله ها
آشنایی با واژه های انگلیسی کاربردی در مقاله ها
تبدیل مقاله فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر خارجی با impact factor بالا

تدریس نحوه نگارش مقاله های مروری Review paper

نگارش مقاله بویژه به زبان انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر خارجی با impact factor بالا

آنالیز های آماری از ساده تا بسیار پیشرفته شامل مدل سازی های آماری که امروزه ارائه مدل های آماری بسیار پیشرفته در مقاله ها یکی از اصول پذیرش مقاله ها در مجلات با Impact factor بالا می باشد

پیشنهاد انتخاب موضوع جهت طرح های تحقیقاتی و بویژه پایان نامه ها در گروه پزشکی
طراحی پروپوزال و نگارش آن
چگونگی جمع آوری داده ها شامل طراحی ابزارها مانند پرسشنامه ها یا انجام آزمایشات
استخراج مقاله از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها جهت چاپ در مجلات معتبر داخلی و خارجی

ویراستاری کتاب های نگارش شده

همکاری در انجام طرح های تحقیقاتی

تلفن تماس 09338614155
Email: samsad69@gmail.com

سیدکو

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

4000 سهم هر آنلاین قیمت 1500 ریال بخرید

دیروز گفتم یک روز عالی برای خرید است  پترول و وپاسار رشد کرد وتجارت هم  قیمت آن افت نکرد این استراتژی خرید و فروش و تجربه سهامداری را تو کدام سایت های سیگنال بورسی پولی دیدید بسیاری از سایت ها دیروز دچار سردرگمی شده و نمی دانستند بجای فروش باید دستور خرید بدهند پرسود باشد

سیدکو خریدم

دیروز گفتم یک روز عالی برای خرید است امیدوارم سهم های خرید کرده باشید و امروز با یک نوسان گیری عالی و سوده سهم را فروخته و یا به امید سود بیشتر مثل من سهم هایتان را نگهداری کرده باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
نویسنده

نظرات  (۴)

بازم سلام

من استادمون یه جلسه فیلترها رو درس داد و رد شد. خودش هم فیلترهای خاصو نداشت
مثلا سهم هایی که الگو های تکنیکالی زدن و برای بررسی مناسبن...

فیلتر تو قسمت دیده بان بازار tsetmc فقط سهم هایی که ما میخوایم رو نمایش میده و بقیه رو نمیاره. مثلا همه ی سهم هایی که ارزش بازارشون کمتر از 100 میلیارد تومنه (فقط رتکو و تمحرکه و... رو میاره)
تو اینترنت هرچی گشتم نبود فقط یه سایت بود که اونم همین بیسیکشو آموزش داد و خبری از فیلترهای مد نظر من نبود....

http://irbourse.blogfa.com/post/496


میشه اگه چیزی گیر اوردین برام ایمیل کنین؟ ممنونتون میشم.


پاسخ:
Okay
شما از کجا فهمیدین وپاسار قراره مثبت بشه؟.. یعنی میدونم تکنیکال ولی اخه چی باعث شد روی این سهم زوم کنین؟ 500 تا شرکت دیگه هم بودن که بررسی کنین..

من خیلی دنبال فیلترهای خاص میگردم. مثلا همون که 2 هفته پیش ازتون خواستم. یا مثلا فیلتر سهم هایی که اخیرا کف دوقلو زدن یا سر و شانه زدن.... از کجا میشه گیر اورد؟ خودم که هرکاری کردم نتونستم بسازم...

استاد شما میتونین گیر بیارین؟

پاسخ:
سلام
و اما اینکه از کجا فهمیدم وپاسار مثبت میشه سوال خوبی است از تجربه و رفتار سهم در گذشته و چند روز اخیر  /پس بیخود نیست میگم تجربه بالاتر از تحلیل تکنیکال است اگرچه به تکنیکال هم شدیدا اعتقاد دارم و آن را هم در خرید و فروش لحاظ می کنم

من فیلتر ندارم و با نحوه کار فیلتر هم آشنا نستم پیدا کردی به من هم یاد بده ممنون
البته گیر آوردن فیلتر کار سختی نیست ولی تا حالا بهش فکر نکردم اگر نحوه کار با آن را بگی شاید برات گیر بیارم 
خب با توجه ب این استراتژی مثلا اگه سهمی مثل وبیمه رو 90 تومن میخریدین و با توجه ب این که دیگه همه میدونن لالوی داره سهم جم میکنه برا ساختمونش و تا 350 میره بالا رو نگه میداشتین یا ب اولین مقاومتش که رسید و خسته سازی میکنه خالی میکردین؟

البته من حساب کردم اگه حتی 1 تومن هم اختصاص بدیم ب این که بطور متوسط ماهی 20 درصد بگیریم بعد از یکسال همون 1 تومن میشه حدود 9 تومن!!!!!!!!!!!

ولی آیا میشه هر ماه 20 درصد گرفت؟ با توجه ب این که ماه های آخر ب دلیل بالا رفتن حجم سرمایه با ترس بیشتری ب انجام خرید جدید تن میدیم...
پاسخ:
سلام
قسمت اول سوالت نا مفهوم است
توجه داشته باش در این ماه وضعیت سهام خوب شده و شما می توانی 20 درصد یا بیشتر بگیری اگر سهام سقوط کنه آن وقت هروز منفی 4 می خوری و در یک ماه  ممکن است تا x  درصد از دست بدهی مثل سال گذشته  که ضرر آن جبران ناپذیر است و اما های دیگر 
استاد من درست متوجه استراتژی شما نشدم. مثلا شما دیروز وپاسار خریدی و مثلا پس فردا با 10 درصد سود میفروشی و میری سراغ ی سهم دیگه و 10 درصد هم از اون میگیری و ...؟


پاسخ:
سلام

من سهم را تو کف می خرم وقتی رشد کرد و به قیمت مورد نظرم رسید می فروشم و سهمی دیگری که تازه می خواهد رشد کند جایگزین آن می کنم یعنی به سهمی وابسته نشده و با کسب سود زود طلاقش می دهم البته تعدادی از سهم پترول (خرید داراز مدت یعنی چند ساله) را یک سال هست که نفروختم تا به قیمت مد نظرم برسد قسمتی از سهام پترول هم برای نوسانگیری روزانه و کوتاه مدت دارم  پرسود باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی