بورس پرسود با سهام ممتاز

سودی بیشتر از سهام انتظار دارید؟ سوالات و ایده های خود را در قسمت "نظر بدهید" به اشتراک بگذارید !

بورس پرسود با سهام ممتاز

سودی بیشتر از سهام انتظار دارید؟ سوالات و ایده های خود را در قسمت "نظر بدهید" به اشتراک بگذارید !

100% تضمینی در صورت واجد شرایط بودن بعد از ارزیابی اولبه

مشاوره جهت تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی، کانادا، آمریکا و استرالیا

تدریس و نگارش مقاله به زبان فارسی و انگلیسی بویژه در گروه پزشکی
آشنایی با چهارچوب مقاله بعنوان یک اصل مهم در نگارش صحیح مقاله ها
آشنایی با واژه های انگلیسی کاربردی در مقاله ها
تبدیل مقاله فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر خارجی با impact factor بالا

تدریس نحوه نگارش مقاله های مروری Review paper

نگارش مقاله بویژه به زبان انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر خارجی با impact factor بالا

آنالیز های آماری از ساده تا بسیار پیشرفته شامل مدل سازی های آماری که امروزه ارائه مدل های آماری بسیار پیشرفته در مقاله ها یکی از اصول پذیرش مقاله ها در مجلات با Impact factor بالا می باشد

پیشنهاد انتخاب موضوع جهت طرح های تحقیقاتی و بویژه پایان نامه ها در گروه پزشکی
طراحی پروپوزال و نگارش آن
چگونگی جمع آوری داده ها شامل طراحی ابزارها مانند پرسشنامه ها یا انجام آزمایشات
استخراج مقاله از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها جهت چاپ در مجلات معتبر داخلی و خارجی

ویراستاری کتاب های نگارش شده

همکاری در انجام طرح های تحقیقاتی

تلفن تماس 09338614155
Email: samsad69@gmail.com

پترول سیگنال خرید قبلی همچنان مثبت

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ب.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۷
نویسنده

نظرات  (۲)

اگه خاطرتون باشه حدودا 2 سال پیش اینا بود موقعی که شبندر تازه قیمتش 500 - 600 تومن بود هم حقوقی چند تا سهم گذاشته بود برا فروش رو 999. من یادمه خودم شبندر رو 580 خریده بودم بعدش تا نزدیکای 1000 رفت و تا 730 ریخت بعد متوقف شد و 3-4 ماه بعد 1200 باز شد درجا فروختم.

بعدش نزدیک 1 سال و نیم کلاس رفتم و جلسات آخر یکی از دوستام ی حرفی زد پوکیدم از خنده!!

گفت من ب این نتیجه رسیدم که تحلیل و تکنیکال و eps و nav و بنیادی و تحلیل سودآوری شرکت و ... همش کشکه!! فقط باید ی سری روابط خاص داشته باشی بفهمی پشت پرده چه خبره!!!

شما رو وبیمه کار میکنین؟ حقوقی هنوز داره سهم رو جمع میکنه که صندلی هیئت مدیره رو بدست بیاره برا ساختمون گلستانش. خود لالوی هم داره سهم رو جمع می کنه و نمیذاره سهم زیر 140 بیاد چون زیر 140 گل گهر میخره.


و یه چیز دیگه. میشه ازتون خواهش کنم یه فیلتر بهم بدین؟
فیلتر نمادهایی که 15 درصد رشد قیمت داشتن (با صف خرید 15 درصد بالا اومده باشن).

ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از توضیحات شما 
من روش خودم تو بورس دارم براساس نمودارها و تحلیل آنها و همچنین سابق سهم در گذشته و ... عمل می کنم
وبیمه سال گذشته روش کار کرده ام ولی امسال رو سهم های دیگری فعلا کار میکنم و  شاید در آینده روی این سهم فوکس کنم ولی فعلا نه
فیلتر استفاده نمی کنم
فقط یک  نکته مهم  و آن این است که علاوه بر تحلیل بر اساس نمودارها باید رفتار صعودی و نزولی سهم را با تجربه بدست بیاری تا سود کرده و ضرر نکنی
پرسود باشید
سلام
خسته نباشید

پترول 243 خریدم. میدونم مقاومتهاش 300 و 380 و 430 هست. ولی خواستم بدونم چرا حقوقی 10 تا دونه سهم رو 999 گذاشته برا فروش؟ (صف خرید که میشه معلوم میشه) اصلا بورس میذاره سهم تا 1000 رشد کنه؟

با توجه ب فروشه حقوقی آیا نگهداری سهم خطرناک نیست؟
مرسی
پاسخ:
سلام
این احتمالا یک شگرد حقوقی است که وقتی در یک لحظه فروشنده نیست میخواهد اعلام کند قیمت سهم  در آینده تا 999 خواهد رفت
بسته به استراتژی خود زمان خروج را تعیین نماید چرا که در بورس تغییر و تحول در قیمت ها در هر لحظه وجود دارد من از سال گدشته دو سهم را نفروختم که یکی از آنها پترول بوده و با دید بلند مدت خریدم و در صورت ضرر هم ناراحت نشده و روی سرمایه آن حساب نمی کنم اگرچه از خرید پارسال تاکنون ارزش آن دوبرابر شده است و بهترین خریدم بوده است البته امسال مقداری برای نوسانگیری اضافه کردم که تاکنون 36% داده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی