بورس پرسود با سهام ممتاز

سودی بیشتر از سهام انتظار دارید؟ سوالات و ایده های خود را در قسمت "نظر بدهید" به اشتراک بگذارید !

بورس پرسود با سهام ممتاز

سودی بیشتر از سهام انتظار دارید؟ سوالات و ایده های خود را در قسمت "نظر بدهید" به اشتراک بگذارید !

100% تضمینی در صورت واجد شرایط بودن بعد از ارزیابی اولبه

مشاوره جهت تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی، کانادا، آمریکا و استرالیا

تدریس و نگارش مقاله به زبان فارسی و انگلیسی بویژه در گروه پزشکی
آشنایی با چهارچوب مقاله بعنوان یک اصل مهم در نگارش صحیح مقاله ها
آشنایی با واژه های انگلیسی کاربردی در مقاله ها
تبدیل مقاله فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر خارجی با impact factor بالا

تدریس نحوه نگارش مقاله های مروری Review paper

نگارش مقاله بویژه به زبان انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر خارجی با impact factor بالا

آنالیز های آماری از ساده تا بسیار پیشرفته شامل مدل سازی های آماری که امروزه ارائه مدل های آماری بسیار پیشرفته در مقاله ها یکی از اصول پذیرش مقاله ها در مجلات با Impact factor بالا می باشد

پیشنهاد انتخاب موضوع جهت طرح های تحقیقاتی و بویژه پایان نامه ها در گروه پزشکی
طراحی پروپوزال و نگارش آن
چگونگی جمع آوری داده ها شامل طراحی ابزارها مانند پرسشنامه ها یا انجام آزمایشات
استخراج مقاله از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها جهت چاپ در مجلات معتبر داخلی و خارجی

ویراستاری کتاب های نگارش شده

همکاری در انجام طرح های تحقیقاتی

تلفن تماس 09338614155
Email: samsad69@gmail.com

Hello

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ق.ظ
ساعت 9:12 - اکثر سهم های بازار منفی هست و به ندرت سهم مثبتی می توان دید بنابراین تنها می توان نظاره گر بازار بود و کار بیشتری نمی توان انجام داد

این متن را به دقت بخوانید و جهت کمک به دوستان خودتان لینک این صفحه را برای آنها هم ارسال نمایید
من بیش از 13 سال هست در بازار بورس تجربه دارم قبلا یکبار سقوط سهام و افت شدید قیمت ها را تجربه کرده ام البته سقوط تدریجی قیمت ها و نه ممتد و به یکباره مانند حال حاضر. اگرچه منتظر تجربه مشابهی بودم و سیگنال های سقوط قیمت سهم ها از یک ماه پیش دیده می شد ولی تجربه سقوط قیمت ها این مرتبه متفاوت از تجربه قبلی می باشد به همین دلیل جهت خرید سهم ها بیشر سعی نموده ام سهم های بنیادی خریده و در سبدم قرار بدهم و از خرید سهام های که به صورت شارپی بالا می رفتند و سودهی بالا تری داشتند و به همان نسبت  احتمال سقوط شدیدتری هم داشتند خوداری نموده ام فقط در چند مورد از کارگزاری خودم مشاوه گرفتم و سهم های (کمتر از 15 درصد سبدم) را به توصیه آنها خریدم که متاسفانه این سهم ها سقوط قیمتی بسیار زیادتری نسبت سهم های پیشنهادی خودم داشتند و الان نسبت به زمانی که اکثر سهم ها سبز معامله می شدند به طور متوسط 8 درصد در ضرر می باشم اما بطور کلی همچنان بیش از 90 درصد تو سود می باشم این یعنی استفاده از تجربه 13 ساله خودم در بورس و طمع نکردن به خرید سهام های که بازار به شدت به دنبال آنها بودن. در صورتی که سهام های که قبلا برای خرید معرفی کردم در سایتم دنبال کرده باشید شما نه تنها اکنون کمتر از 8 درصد از سودتان در ضرر بودید بلکه در عین حال سود قابل توجهی هم کسب کرده بودید.
بنابراین همین الان هم دیر نشده و استراتژی خود برای سرمایه گذاری در بورس را تعریف نماید تا به سودهی هم برسید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۷
نویسنده

نظرات  (۳)

میشه چند تا از این سهمهای بنیادی خودتون رو بگید...ممنون میشم
شاد و پر سو باشید
پاسخ:
سلام
مانند پترول - میدکو - تاپیکو - بانک پاسارگاد
البته من خودم فعلا هیچ سهمی نمی خرم چون به بازار در شرایط فعلی اطمینان ندارم پس صبر برای خودم بهترین راه حل می باشد تا ببینم شراط بازار تثبیت میشود؟ ولی بصورت دائم بازار را رصد میکنم و تا شرایط را ایده آل دیدم بلافاصله شروع به خرید و فروش می کنم
منظورم این بود که از این پایینتر هم خواهند امد؟ به نظرتون اگر خیلی سقوط کنه در میان مدت یا بلند مدت قیمت ها برخواهند گشت به زمانی که من همه این ها را در سود بودم ؟در مورد تکشا یا ولغدر به نظرتون حمایت در چه عددی خواهد بود؟یا بانک صادرات ؟
پاسخ:
سلام
تحلیل سهم و خط حمایتی بعضی از سهام ها الان معنی ندارد چون کلیت بازار منفی می باشد و اگر سازمان بورس حمایت نکند سقوط تا 77000 ادامه میابد و بعدش هم اما ها  و اگرها .... اگرچه در لحظات پایانی علایم مثبتی در بازار رویت شد ولی در کل به آن هم نمی توان اعتماد کرد سهم وبصادر زیاد سقوط نخواهد کرد ولی سهام بانک های دیگر بهتر از وبصادر است. در شرایط فعلی بازار را بدقت رصدو استراتژی خودتان را تعیین و سپس بموقع تصمیم بگیرید
سلام ..خسته نباشید از این بازار منفی
یه نظر ازتون می خواستم ..درباره پرتفوی ام
وبصادر .........خرید من 1128...........1046
ولغدر .........خرید من 1189 ...........1091
فارس.........خرید من 15601 ...............اکنون 16689
شپدیس ........خرید من 19187 ..........اکنون 23419
اطلس.........خرید من 10000 ............اکنون 9408
تکشا .........خرید من6389........... اکنون 5460
به نظرتون کدوم سهام ها در پرتفوی ام بنیادی قوی ای دارن؟ اگر شما به جای من بودید با تجربه 13 ساله اتون در بورس چه تصمیمی باری این پرتفوی می گرفتید در این لحظه؟
فارس و شپدیس در سود و مابقی در ضرر؟البته نیمی از پرتفوی ام را تقریبا پارس و شپدیس تشکیل دادن...
پاسخ:
فارس و شپدیس سهم های خوبی هستند اطلس هم که خودتان بهتر میدانید در هر صورت در بازاری که شدیدا منفی می باشد بهترین فرد برای تصمیم گیری خود فرد میباشد و بر اساس استراتژی تعیین شده خود فرد می تواند بهترین تصمیم را بگیرد اول استراتژی خود را تعریف و سپس میزان سرمایه ورودی به بورس نسبت به کل سرمایه خود را مشخص و اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت خود را تعریف نمایید و سپس تصمیم بگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی